در سال 1994 “Multimedia Manager 1.0” در HP-UX منتشر شد ، که برای تعویض مکالمات ویدیویی استفاده شد. پس از انتقال به ویندوز NT 3.51 و تغییر نام آن به “Selsius Callmanager” ، softswitch برای انتقال تماسهای صوتی بهینه گردید.
Cisco Unified Communication Manager به اختصار CUCM به عنوان بخش اصلی ومهم در
ارتباطات یکپارچه
زیرساختهای ارتباطی خود را با Cisco Unified Communication Manager مستحکم کنید.ارتباط افراد و تیم های خود را به آسانی قادر سازید.این راه حل شامل تلفن های IP ، فیلم با کیفیت بالا ، پیام های یکپارچه ، پیام فوری و… است
پویایی پیشرفته
فضای کاری خود را تغییر دهید. بهترین استعداد ها را که در هر کجا هستند جذب و حفظ کنید و آن ها را قادر سازید که با cucm تولید کننده باشند.
این راه حل دارای ویژگی های گسترده ای برای
محلی و جهانی
تجارت منطقه ای ، خانوادگی یا برند جهانی بزرگ؟ با تغییر نیازهای سازمان ، راه حلی را انتخاب کنید. نیازهای مشاغل کوچک و متوسط با حداکثر 80 هزار کاربر را از طریق بزرگترین شرکتها پشتیبانی میکند.
قابلیت تعامل
Cisco Unified (CM) از استانداردهای صنعتی ، طیف گسترده ای از دروازه ها و ایستم گسترده ای از راه حل هایی یکپارچه و شخص ثالث پشتیبانی می کند. این منجر به همکاری کامل با هر کس ، در هر نقطه و همکاری تعبیه شده در برنامه های تجاری شما می شود.
امن و سازگار
Cisco Unified (CM) از جدیدترین پروتکل های احراز هویت ،
قابلیت دسترس پذیری بالا در Persistent Chat که استفادی بدون محدودیت از چت روم را در صورت بروز Failure در Nodeهای سرویس IM و Presence یا سرویس TC برای کلا ینت های Cisco jabber تضمین می نمایند.
قابلیت پیام رسانی از چندین دستگاه که امکان انتشار پیام و همزمان سازی فرآیند خواندن آن در تمام دستگاه هایی که کاربر به آنها وارد شده است را ایجاد نماید.
پشتیبانی از Microsoft SQL Server (2014,2014 SP1, 2012 SP3) به عنوان یک پایگاه داده خارجی که برای ذخیره اطلاعات از گروه چت، سیستم آرشیو پیام و بخش انتقال فایل کنترل شده به کار می رود.
قابلیت پیکربندی گروهی و مبتنی بر Wizard در دامین برای ساده نمودن فرآیند پیکربندی سرویس
6 توصیه مهم برای انتخاب مشاور برون سپاری مناسب در حوزه خدمات IT
رفع آسیبپذیریهای مسیریابهای RV320 و RV325 توسط سیسکو در هفتهی اول ماه آوریل 2019